top of page
image00022_edited.jpg

TELTFEST

Hos Event Aalborg tilbyder vi komplette teltløsninger. Hvad enten I ønsker at holde bryllup, sommerfest, konfirmation eller den helt store firmafest, så har vi løsningen til jer. Vi tilbyder vores teltløsninger fra 50 og helt op til 1000 gæster.

Vores full service teltløsninger er for dig, som ønsker den lækre teltløsning, men gerne vil være foruden praktik, besvær og planlægning.
Event Aalborg leverer altså den totale løsning, lige fra planlægning & eksekvering, til forplejning musik og underholdning. I skal blot invitere jeres gæster og sammen med os, finde ud af hvad der skal på tallerkenen og i glassene, så står vi for resten.

 

Hvor kan vi afholde vores teltfest ?
 

I kan vælge at holde jeres arrangement på jeres egen matrikel, p-plads, grønne arealer eller lignende. Har I ikke selv pladsen, tilbyder vi hos Event Aalborg at facilitere teltløsningen på to af vores lokationer, Travbanen eller Helgstand Event & konferencecenter - her har vi plads og kan facilitere teltløsninger fra 50 og op til 1000 gæster.

Eksempler på teltløsning

Teltpakke 1

(kl. 18.00 - 01.00)
- Opsætning af luksustelt tilsvarende antal gæster.

- Pæn borddækning med hvid dug & pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker menu fra VM Konference.
- Fri øl, vand & lækre udvalgte vine fra Sigurd Müller. 
- Afrydning, nulstilling & rengøring
- Nedtagning & afhentning af telt

 

1.149 kr. pr. kuvert
ex. moms

Teltpakke 2

(kl. 18.00 - 01.00)
- Opsætning af luksustelt tilsvarende antal gæster.

- Pæn borddækning med hvid dug & pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker menu fra
VM Konference
- Fri øl, vand & lækre udvalgte vine fra Sigurd Müller.
- Fri cocktailbar + tendere (kl. 21.30-01.00).
- Afrydning, nulstilling & rengøring

- Nedtagning & afhentning af telt
 

1.249 kr. pr. kuvert
ex. moms

TELTFEST - Full-Service Løsning

 

Når du vælger en full service teltløsning gennem Event Aalborg, kan du forvente følgende:

 

Opsætning: Vores erfarne team vil arbejde tæt sammen med dig for at omdanne den valgte lokation til et levende og indbydende festtelt, der er danner de perfekte rammer om jeres arrangement.

Catering og servering: Vores dygtige kokke vil sammensætte en lækker menu, mens vores professionelle tjenere sikrer, at dine gæsterr får det de ønsker under hele arrangementet.

Bar- og drikkevaretjenester: Fra forfriskende cocktails til iskolde øl - vores barpersonale blander og serverer en række drikkevarer, unvalget afhænger af hvilken løsning I vælger.

Live musik og underholdning: Vores netværk af talentfulde musikere, DJ's og entertainere vil skabe den perfekte stemning til din fest og sikre en livlig atmosfære og en uforglemmelig oplevelse for dig og dine kolleger.


Hos Event Aalborg er vi stolte af at levere enestående arrangementer, der overgår forventningerne. Lad os hjælpe dig med at skabe en firma sommerfest, der vil blive husket med glæde af dine kollegaer i mange år. Kontakt os i dag, så vi kan drøfte dine specifikke ønsker og gøre din teltfest vision til virkelighed.

Menu

Aftenens menu leveres af et af Aalborgs bedste køkkener, VM konfer. Her kan I vælge selv at sammesætte jeres menu, eller prøve vores populære Sharing Food-koncept.

Med VM Konference ved roret kan du forvente en enestående madoplevelse, der bringer dit team tættere sammen gennem samvær og appetitvækkende retter. Fra lækre forretter og velsmagende hovedretter til vidunderlige desserter.

Logo_konference_white.png

Sammensæt: Forret / hovedret / dessert.

 

Forretter

Koldrøget laks
Friskost – urter - purløgsolie
Sprød rug - ærteskud
***
Pocheret lyssej
Jordskokkecreme – syltet glaskål
Muslingefløde - Dildolie

***
Carpaccio af røget dyrekølle
Urtesalat – basilikumsmayo
ristede kerner - parmesanchips - olivenolie
***

Sharing food ( tillæg på 45,- pr. kuvert )
Røget laks med urtecreme, ærteskud & Tuille
And med sennepscreme, saltede mandler & mizuna
Grillet kylling med aioli & bagt tomat
Røget gris med peberrodscreme, syltede beder, karse og sprøde svær

Hovedretter:

 

Urtemarineret kalvefilet
Trøffelmarineret persillerod – Svampepure
Glaseret rødbede – Peber glace
”Rösti” med timian & rosmarin

(tillæg oksemørbrad på 45,- pr. kuvert)
***

Pocheret mørbrad af gris
Crumble af flæskesvær, stegt blomkål,
dehydreret tomat & selleripure
Pesto kartofler samt sauce på hvidvin tilsmagt rosmarin
***

Braiseret Spidsbryst
”Tærte” med selleripure
Syltede bøgehatte – dehydreret tomat
Pommes Anna - Trøffelglace

 

Dessert:

 

Dyb chokoladebrownie
Hvid chokoladeganache – råsyltet æble
Passionssauce - Mynte
***

Vanilje Panna Cotta
Saltkaramel – marinerede mørke bær
Solbærcoulis - kandiseret havre

***
Rabarbertrifli
Kompot af rabarber
Makron – Vaniljeskum
Brændt hvid chokolade – friske bær

Logo_konference_white.png

Tilkøb af natmad
 

Pølsebord med danske specialiteter
***
Pølsebord med italienske & spanske specialiteter
***
Trekant sandwich med forskelligt fyld
***
Wrap med fyld af kylling & cæsardressing
***
Mini Burgers med Rilette af gris tilsmagt timian
***
80,- kr. pr. kuvert

Sharing food Menu 9 retter

Koldrøget laks
Friskost – sprød rug

***
Hønsesalat
Dijon – asparges
***
Sprængt svinemørbrad
Sprøde flæskesvær & purløgsemulsion
***
Grillede rødder
Pesto
***
Mini Burger
Unghane – rosmarin - Aioli
***
Braiseret svineryg
Krydret BBQ-sauce
***
”Rösti”
kartoffel, timian & rosmarin
***
Chokoladebrownie
Hindbærskum – marinerede bær
***
Gammelknas ost              
Saltmandler & store oliven


 

 Sharing food Menu 12 retter
(+ 80 kr. til kuvertprisen)

 

 

Koldrøget laks
Friskost – sprød rug
***
Hønsesalat
Dijon – asparges
***
Sprængt svinemørbrad
Sprøde flæskesvær & purløgsemulsion
***
Carpaccio af dyrekølle
Urtesalat & ristede kerner
***
Rosa andebryst
Urteemulsion & kimchisesam
***
Grillede rødder
Pesto
***
Mini Burger
Unghane – rosmarin - Aioli
***
Braiseret svineryg
Krydret BBQ-sauce
***
”Rösti”
kartoffel, timian & rosmarin
***
Chokoladebrownie
Hindbærskum – marinerede bær
***
Rabarberkompot
Vaniljeskum - mynte
***
Gammelknas ost              
Saltmandler & store oliven

d120e4f72fbbc4bde4bac1b768f29af6_edited.

Drinks & Cocktails

Hvis I har valgt vores Deluxepakke inkl. Drinks & Cocktails så kan I her sammensætte 4 Drinks samt 4 Cocktails fra kortet herunder. Vores erfarne bartendere vil sørge for, at alle cocktails og drinks bliver tilberedt og serveret med præcision og stil.

PJRK3970.JPG

DRINKS

Rom & cola

Gin & Tonic
Gin Hass

Screwdriver 

Gin & lemon

Isbjørn
HUGO Spritz

COCKTAILS

Passion Heaven

Palm Beach

Dark and Stormy

Cosmopolitan

Espresso Martini

Salty Russian
Bramble

d120e4f72fbbc4bde4bac1b768f29af6.png

Læs mere omkring vores Drinks & Cocktail koncept her

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png
d120e4f72fbbc4bde4bac1b768f29af6_edited.

Super god sommerfest!

Vi holdt vores sommerfest i Event Aalborgs lokaler i Maren Turis gade. Maden var helt igennem fantastisk, og der blev endda taget hensyn til madallergier og lignende, uden noget der ligner problemer - og cateringen selv var endda til stede til at præsentere menuen. Musikken var glimrende, servicen var rigtig god (med mindre man skulle køre hjem) - man kunne nærmest ikke få lov at tømme sit glas. Kan varmt anbefale EventAalborg til store fester.

- Ankestyrelsen Aalborg

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png
d120e4f72fbbc4bde4bac1b768f29af6.png

Event Aalborg tog CEGO's sommerfest til nyt niveau
 

Event Aalborg får 10 ud af 10 point fra CEGO.
Matias Drejer & Co. leverede en sublim præstation til CEGO's årlige sommerfest, hvor vi var knap 100 medarbejdere, der havde et brag af en fest på en varm sommerdag i august. Alt var veltilrettelagt, personalet var storsmilende, servicen var i top og der var kælet for detaljerne.

Æstetikken var smagfuld, alt var flot pyntet op med skilte, kulørte lamper og ikke mindst de virkelig fine cocktailglas til de lækre cocktails, som Event Aalborgs bartendere tilberedte helt perfekt.

Al koordineringen op til har været smooth og det har været tydeligt for os, at Mathias gjorde sig umage for at leve op til vores forventninger og ikke mindst matche vores ønsker og hele kulturen hos CEGO, som også gennemsyrer vores sociale arrangementer. Det er en kæmpe fornøjelse at være kunde i Event Aalborgs "butik", og vi er trygge, når de er på opgaven. Der er styr på tingene, og det betyder, at også festudvalget kan deltage i festlighederne på dagen.

- CEGO

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png

Skønt arrangement

Fredag den 9/7-21 afholdt vi en sommerfest på kontoret for 65 personer.
Vi havde booket Event Aalborg til cocktailbar og mad. Alt klappede lige fra første kontakt til Matias.
Utrolig professionelt personale der kom og meget selvkørende, så vi alle kunne have en skøn dag.
Skønne cocktails, lækkert mad og skønt positivt personale gav os en skøn dag.
Vil klart anbefale Event Aalborg til andre og helt sikkert også selv bruge Event Aalborg en anden gang.

Gitte Bech Knudsen
Office Assistant
Commentor A/S

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png

Rammerne er på plads til en god fest 

Tiden var kommet til firmaet årlige sommerfest. Vores egne lokaler kan ikke længere klare opgaven, når der skal være fest for 40 medarbejdere. Vi blev anbefalet Event Aalborg, i Maren Turis Gade 6, 9000 Aalborg.
Jeg har kun modtaget positive tilbagemeldinger fra alle mine kollegaer. Om æren 100% skal tilfalde lokalerne, er nok ikke tilfældet, men havde rammerne ikke været på plads, kunne festen og stemningen aldrig have nået det høje niveau. Husk at bestille DJ med til jeres fest. De ekstra penge er givet godt ud. Kan slet ikke sammenlignes med at have en jukeboks stående i hjørnet.


Vores varmeste anbefalinger til Event Aalborg!

- STORM Advokatfirma


AFBESTILLINGSBETINGELSER:
Et arrangement kan annulleres eller flyttes efter nedenstående tidsfrister:

 

• Indtil 10 uger før, er det omkostningsfrit at annullere, nedjustere eller flytte.

• Mellem 10 uger og 6 uger før, beregnes et gebyr på 25% af den samlede pris.

• Senere end 6 uger før, beregnes et gebyr på 50% af den samlede pris.

• Senere end 2 uger før, beregnes et gebyr på 75% af den samlede pris.

• Senere end 1 uge før, beregnes et gebyr på 100% af den samlede pris.

• Kan et arrangement ikke afvikles grundet Coved19 eller anden muterende virusform, kan arrangementet annulleres U.B
 

OBS: det skal dog forbydes af staten at arrangementet kan gennemføres.

FIRMA EVENTS

Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.

bottom of page