KONFIRMATION
Nyd jeres dag, så står vi for resten...
Afhold jeres konfirmation i samarbejde Event Aalborg. Med den totale løsning på jeres konfirmation, sørger vores smilende og servicemindede personale for en professionel afvikling af jeres dag, således I kan slappe af og nyde dagen sammen med jeres gæster. Vi tilbyder både løsninger på vores egne lokationer i Aalborg centrum, men også 'ud af huset' løsninger ude hos vores kunder, i telte, gildesal e.lign. Få det som I ønsker det..I samarbejde med jer, sammensætter vi den løsning der passer til jeres ønsker, behov & budget. Send os en forspørgsel her

EKSEMPLER PÅ TOTALLØSNINGER
EKSEMPEL PÅ KONFIRMATION / PÅ EN AF VORES LOKATIONER
I får følgende:
- Vores lokation på Maren Turis gade, Boulevarden eller Travbanen.
- Velkomstdrink (lækkert glas Cava)
& Børne bobler
- Lækker menu fra VM Konference,
se menuen her
- Fri øl, vand og vin. Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.
- Serveringspersonale.
- Borddækning med hvid dug + pynt.
- Kaffe-/tebord.
- Afrydning, oprydning, rengøring.
Pris pr. kuvert ved. min. 40 kuverter
899 kr. pr. kuvert
ex. moms
I får følgende:
- Komplet løsning i telt inkl. opsætning/ nedtagning.
- Velkomstdrink (lækkert glas Cava)
& Børne bobler
- Lækker menu fra VM Konference,
se menuen her
- Serveringspersonale.
- Borddækning med hvid dug + pynt.
- Fri øl, vand og vin. Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.
- Kaffe-/tebord.
- Afrydning, oprydning, rengøring.
Pris pr. kuvert ved. min. 40 kuverter
1.199 kr. pr. kuvert
ex. moms
SELSKABER/EVENTS
Event Aalborg har et tæt samarbejde med en lang række af de bedste folk indenfor catering, eventteknik, underholdning, dekoration, eksekvering og servering, dette sikrer dig den bedste kvalitet til dit selskab.
TELTFEST
Hos Event Aalborg tilbyder vi komplette teltløsninger. Hvad enten I ønsker at holde bryllup, sommerfest,
konfirmation eller den helt store firmafest, så har vi løsningen til jer. Vi tilbyder vores teltløsninger fra 50 og helt op til 1000 gæster.