top of page

MAREN TURIS GADE 6

Centralt beliggende i hjertet af Aalborg!

Maren Turis Gade 6 er Event Aalborgs egen eventlokation beliggende i Aalborg midtby, hvor vi tilbyder events og totalløsninger på firmafester, bryllupper, fødselsdage, konfirmationer, receptioner mm. Kontakt os for et uforpligtende oplæg på dit næste event. Vores smukke lokaler kan rumme 100 spisende gæster.

Vores lokaler ligger i Danmarks ældste og bedst bevarede købmandsgård, opført af daværende borgmester, Jørgen Olufsen. Bygningen er opført i klassisk bindingsværk, som kommer til udtryk i lokalerne med synlige bjælker. 

IMG_3272_edited.jpg
DSCF1163.jpg

EKSEMPLER PÅ TOTALLØSNINGER

PAKKE 1

I får følgende:

- Lokation: Maren Turis Gade.

- Borddækning med hvid dug + pynt.

- Smilende serveringspersonale.

- Lækker menu fra VM Konference.

- Fri øl, vand og vin (18.00-01.00). Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.

- Kaffe- / tebord.

- Afrydning, oprydning, rengøring.

Pris pr. kuvert ved. min. 40 kuverter

799 kr. pr. kuvert

ex. moms

PAKKE 2

 I får følgende:

 

- Lokation: Maren Turis Gade

- Borddækning med hvid dug + pynt.

- Smilende serveringspersonale.

 - Lækker menu fra VM Konference.

- Fri øl, vand og vin (18.00-01.00). Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.

- Fri cocktailbar (21.00-01.00) Vælg selv drinks + cocktails fra vores cocktail koncept - Cocktailpakke 2 er inkluderet.

- Kaffe- / tebord. 

- Afrydning, oprydning, rengøring.

Pris pr. kuvert ved. min. 40 kuverter

899 kr. pr. kuvert

ex. moms

På knappen nedenfor kan du finde vores lækre menu, både 3-retters menu og vores populære sharing food/social dining menu. 

Indhent tilbud

18:00
01:00

Vi svarer hurtigst muligt!

_edited_edited_edited.jpg

UDLEJNING

UDLEJNING AF MAREN TURIS GADE

Vi har service, borde og stole til 100 gæster. Der kan vælges imellem runde eller firkantede borde.

 

Prisen for lokaleleje: kr. 5800,- pr. døgn.

ex. rengøring. Prisen for rengøring: kr. 1395,-

Ved booking af vores lokation skal der bookes min. 1 servicemedarbejder med fra Event Aalborg. Denne medarbejder kan bruges til servering, afrydning, opvask, oprydning etc.

Pris: 250 kr./t 

OBS:
- Vi tager ikke ungdomsfester ind
- Denne lokation er ikke handicapvenlig

TILKØB VED UDLEJNING

Servering (servicemedarbejder)                         250 kr. / t.
Opstilling & opdækning 0-50 gæster                1300 kr.
Opstilling & opdækning 50-100 gæster            1500 kr.
Opstilling & opdækning 100-140 gæster          1800 kr.
Duge inkl. rens.                                             40 kr. pr. stk.
Fadølsanløg (5 haner)                                    1000 kr.
Tuborg pilsner                                               600 pr. fustage.
Tuborg Classic                                              700 pr. fustage.
Grimbergen Double                                       800 pr. fustage.
Højtaleranlæg (tilkobles via AUX )                    1500 kr.
DJ inkl. udstyr 18.00-02.00                            6500 kr. 
DJ inkl. udstyr 22.00-02.00                            5000 kr.    

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png

FIRMA EVENTS

Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.

SOMMERFEST

Med Event Aalborg i spidsen, er I sikret en professionel planlægning fra a til å, hvor vi sørger for festlig opdækning, lækker mad, kolde drikkevarer og sommerlige toner på dansegulvet!

JULEFROKOST

Vi tilbyder totale julefrokostløsninger på attraktive lokationer rundt omkring i Aalborg. Vi står for hele planlægningen og koordineringen - fra opdækning til catering, drikkevarer og musik, så I kan læne jer tilbage og se frem til en festlig aften.

FIRMA FEST

Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges firmafest eller anden form form firmaarrangement. 

RECEPTION

Event Aalborg leverer totalløsningen til jubilæet og receptionen - uanset størrelse. Med vores kompetente serverings- og barpersonale samt professionelle samarbejdspartnere indenfor catering og eventteknik, sikrer I jer en professionel afvikling af jeres arrangement.

KONTAKT

Tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis du sidder tilbage med ubesvarede spørgsmål, eller du ønsker at sende os en forespørgsel.​

bottom of page