MAREN TURIS GADE 6
Centralt beliggende i hjertet af Aalborg!
Maren Turis Gade 6 er Event Aalborgs egen eventlokation beliggende i Aalborg midtby, hvor vi tilbyder events og totalløsninger på firmafester, bryllupper, fødselsdage, konfirmationer, receptioner mm. Kontakt os for et uforpligtende oplæg på dit næste event. Vores smukke lokaler kan rumme 100 spisende gæster.
Vores lokaler ligger i Danmarks ældste og bedst bevarede købmandsgård, opført af daværende borgmester, Jørgen Olufsen. Bygningen er opført i klassisk bindingsværk, som kommer til udtryk i lokalerne med synlige bjælker.

EKSEMPLER PÅ TOTALLØSNINGER
PAKKE 1
I får følgende:
- Lokation: Maren Turis Gade.
- Borddækning med hvid dug + pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker menu fra VM Konference.
- Fri øl, vand og vin (18.00-01.00). Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.
- Kaffe- / tebord.
- Afrydning, oprydning, rengøring.
Pris pr. kuvert ved. min. 40 kuverter
799 kr. pr. kuvert
ex. moms
PAKKE 2
I får følgende:
- Lokation: Maren Turis Gade
- Borddækning med hvid dug + pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker menu fra VM Konference.
- Fri øl, vand og vin (18.00-01.00). Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.
- Fri cocktailbar (21.00-01.00) Vælg selv drinks + cocktails fra vores cocktail koncept - Cocktailpakke 2 er inkluderet.
- Kaffe- / tebord.
- Afrydning, oprydning, rengøring.
Pris pr. kuvert ved. min. 40 kuverter
899 kr. pr. kuvert
ex. moms
På knappen nedenfor kan du finde vores lækre menu, både 3-retters menu og vores populære sharing food/social dining menu.

Indhent tilbud

UDLEJNING
UDLEJNING AF MAREN TURIS GADE
Vi har service, borde og stole til 100 gæster. Der kan vælges imellem runde eller firkantede borde.
Prisen for lokaleleje: kr. 5800,- pr. døgn.
ex. rengøring. Prisen for rengøring: kr. 1395,-
Ved booking af vores lokation skal der bookes min. 1 servicemedarbejder med fra Event Aalborg. Denne medarbejder kan bruges til servering, afrydning, opvask, oprydning etc.
Pris: 250 kr./t
OBS:
- Vi tager ikke ungdomsfester ind
- Denne lokation er ikke handicapvenlig
TILKØB VED UDLEJNING
Servering (servicemedarbejder) 250 kr. / t.
Opstilling & opdækning 0-50 gæster 1300 kr.
Opstilling & opdækning 50-100 gæster 1500 kr.
Opstilling & opdækning 100-140 gæster 1800 kr.
Duge inkl. rens. 40 kr. pr. stk.
Fadølsanløg (5 haner) 1000 kr.
Tuborg pilsner 600 pr. fustage.
Tuborg Classic 700 pr. fustage.
Grimbergen Double 800 pr. fustage.
Højtaleranlæg (tilkobles via AUX ) 1500 kr.
DJ inkl. udstyr 18.00-02.00 6500 kr.
DJ inkl. udstyr 22.00-02.00 5000 kr.
FIRMA EVENTS
Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.