Reception

Står jeres virksomhed overfor en kommende reception, jubilæum eller launching? og vil I gerne forkæle jeres kollegaer, kunder og samarbejdspartnere lidt ekstra? Hos Event Aalborg tilbyder vi Receptions løsninger på egne og eksterne lokationer. 

Event Aalborg har et tæt samarbejde med en lang række af de bedste folk indenfor catering, eventteknik, underholdning, dekoration,

eksekvering og servering, dette sikrer jer den bedste kvalitet og I fremstår derfor mere professionelle overfor jeres samarbejdspartnere.
 

Vi gør os altid umage for at efterleve vores kunders krav og ønsker, hvorfor vi også har mottoet: 'hvis bedre muligt, er godt ikke godt nok'.
 

'SAMMEN SKABER VI SUCCESEN'

1/10

RECEPTION Aalborg

Event Aalborg leverer totalløsningen til jubilæet og receptionen - uanset størrelse. Med vores kompetente serverings- og barpersonale samt professionelle samarbejdspartnere indenfor catering og eventteknik, sikrer I jer en professionel afvikling af jeres arrangement.

Nedenfor ses et par eksempler på hvordan en sådan løsning kunne se ud:

Receptionspakke 1
(3 timers arrangement)

- Borde & stole + hvid dug.
- Ståborde + hvid dug.
- Lækker tapasmenu fra VICTOR's

- Service til tapas + servietter.
- Lidt pynt + lys til bordene.

- Peanuts rundt på bordene.
- Serveringspersonale.
- Øl, vand & vin


 

449 KR. PR. KUVERT
(Min: 40 deltagere.)

Ex. moms

 

Receptionspakke 2
(3 timers arrangement)

- Borde & stole + hvid dug.
- Ståborde + hvid dug.
- Lækker tapasmenu fra VICTOR's

- Service til tapas + servietter.
- Lidt pynt + lys til bordene.

- Peanuts rundt på bordene.
- Serveringspersonale.
- Øl, vand & vin.

- Drinks & Cocktailbar

549 KR. PR. KUVERT
(Min: 40 deltagere.)

Ex. moms

 

OBS

Mængden af borde og stole er baseret på, at langt fra alle gæster ikke sidder ned til en reception, men står og mingler og hygger med de øvrige gæster.

MENU

Canape med fyld af tuncreme & capers
***
Sandwich canape med laksemousse
***
Endivie med unghanesalat
***
Mini Burger med Rilette af gris tilsmagt timian
***
Gammelknas ost- Saltmandler & store oliven
***
Chokoladebrownie med Dolce creme & bær
***


 

 

Victors logo.png

ØL, VAND & VIN
 

I baren vil der være følgende:
 

- Tuborg Classic på fad.
- Tuborg Pils på fad.

- Hvid- & rødvin.
 

Super lækre, specielt udvalgte vine (Chardonnay samt Cabernet) fra et hus i Sydaustralien,
leveret af Sigurd Müller.

 

Sodavand (Danskvand, Cola, Fanta og Sprite).


DRINKS & COCKTAILS
Har I valgt vores løsning med drinks & cocktails, kan I her vælge 4 drinks og 4 cocktails til jeres kort.


DRINKS 
 

Rom & cola

***

G & T

***
Gin Hass

***

HUGO Spritz

***

Screwdriver

***

Isbjørn

 

COCKTAILS

 

Passion Heaven

***

Palm Beach

***
Espresso Martine

***

Salty Russian

***

Dark n’ stormy

***

Bramble

***

Cosmopolitan

 

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png

”Jeg blev anbefalet at kontakte Matias i forbindelse med SE' indvielse af vores til- og ombyggede lokaler i Brønderslev, hvor han skaffede en skøn ung sangerinde, som skabte en varm stemning under receptionen.

 

Efterfølgende har jeg brugt Event Aalborg i forbindelse med SE' oktoberfest for ca. 800 medarbejdere. Her stod Matias og resten af teamet bag Event Aalborg, for alt lige fra bustransport, lokaler, bespisning, udsmykning og underholdningen.

Specielt underholdningen var helt i top, idet Event Aalborg havde formået at skaffe det verdenskendte partyorkester fra Rotterdam HERMES HOUSE BAND ind, men også udsmykning var helt fantastisk og skabte den helt rette stemning.

 

De står for en åben dialog og er super lette at få fat i, hvilket har været med til at skabe tryghed fra første møde.

 

Jeg vil til enhver tid anbefale Event Aalborg.”

Mie Grønbjerg
- SE & Stofa

FIRMA EVENTS

Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.

1/1
1/1
1/1
1/1
1/1
1/1