top of page

BOULEVARDEN 

Boulevarden 20, 9000 Aalborg

I centrum af Aalborg findes den charmerende lokation "Boulevarden". Ved dette palæ tilbyder Event Aalborg et ekstravagant lokale, som udgør en del af det charmerende og herskabelige Odd Fellow Palæ, der troner med de mange originale detaljer og smukke udsmykkede og indrettede lokaler. Her er der taget højde for stedet historie, hvilket betyder, at lokalet er bevaret i den originale stil med store lysekroner, sildebensparket og flotte stukudsmykninger.

PJRK2952-Pano.JPG
PJRK2953.JPG

EKSEMPLER PÅ TOTALLØSNINGER

PAKKE 1

I får følgende:

- Lokation: BOULEVARDEN.

- Borddækning med hvid dug + pynt.

- Smilende serveringspersonale.

- Lækker menu VM Konference.

- Fri øl, vand og vin (18.00-01.00). Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.

- Kaffe- / tebord.

- Afrydning, oprydning, rengøring.

Pris pr. kuvert ved. min. 50 kuverter

945 kr. pr. kuvert

ex. moms

PAKKE 2

 I får følgende:

 

- Lokation: BOULEVARDEN

- Borddækning med hvid dug + pynt.

- Smilende serveringspersonale.

 - Lækker menu fra VM Konference.

- Fri øl, vand og vin (18.00-01.00). Både rød & hvid er lækre vine fra Sigurd Müller, som er udvalgt til menuen.

- Fri cocktailbar (21.00-01.00) Vælg selv drinks + cocktails fra vores cocktail koncept - Cocktailpakke 2 er inkluderet.

- Kaffe- / tebord. 

- Afrydning, oprydning, rengøring.

Pris pr. kuvert ved. min. 50 kuverter

1.049 kr. pr. kuvert

ex. moms

Trustpilot_ratings_5star-RGB.png

Vi vil gerne sige tusind tak til Event Aalborg v/Matias og Martin for at afvikle en fantastisk bryllupsfest for os den 2. september 2023 i lokalerne på Boulevarden 20, Odd Fellow Palæet 🙏

Event Aalborg hjalp os med at planlægge dagen ned i de mindste detaljer og havde fuldstændig styr på processen - lige fra mad, cocktails, DJ, bryllupskage og personale. Meget professionelt håndteret af især Matias, som var vores kontaktperson. Han sørgede for en god pakkeløsning til os, som blev overholdt hele vejen igennem også ved afregning til sidst.

På dagen stillede Event Aalborg talstærkt op med kompetent, smilende og hjælpsomt personale, der vartede op om os og vores 70 gæster hele eftermiddagen til reception og ved bryllupsmiddagen om aftenen. Der manglede på intet tidspunkt noget, og personalet var hele tiden til stede med eminent service og godt humør, hvilket vi kan mærke, har haft stor betydning hos vores gæster.

Vi vil til enhver tid anbefale Event Aalborg til andre, der skal holde selskab, og det ved vi, at vores gæster også vil gøre. Vi kommer i hvert fald tilbage (om ikke andet til Kobberbrylluppet 👌🏼).

FIRMA EVENTS

Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.

SOMMERFEST

Med Event Aalborg i spidsen, er I sikret en professionel planlægning fra a til å, hvor vi sørger for festlig opdækning, lækker mad, kolde drikkevarer og sommerlige toner på dansegulvet!

JULEFROKOST

Vi tilbyder totale julefrokostløsninger på attraktive lokationer rundt omkring i Aalborg. Vi står for hele planlægningen og koordineringen - fra opdækning til catering, drikkevarer og musik, så I kan læne jer tilbage og se frem til en festlig aften.

FIRMA FEST

Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges firmafest eller anden form form firmaarrangement. 

RECEPTION

Event Aalborg leverer totalløsningen til jubilæet og receptionen - uanset størrelse. Med vores kompetente serverings- og barpersonale samt professionelle samarbejdspartnere indenfor catering og eventteknik, sikrer I jer en professionel afvikling af jeres arrangement.

KONTAKT

Tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis du sidder tilbage med ubesvarede spørgsmål, eller du ønsker at sende os en forespørgsel.​

bottom of page