



OKTOBERFEST
” Jetzt gehts los - müssen wir jetzt feiern ”
Oktoberfest! en kæmpe succes i München, men bestemt også et hit som tema til årets firmafest! Lederhosen, masser af øl og schlagermusik. En sand folkefest der forener kollegaer på tværs af arbejdsgange.
Hos Event Aalborg tilbyder vi totale
Oktoberfest-løsninger, både på vores egne lokationer, men også ude hos vores kunder, på enten lager, kantine eller lagerhal.
Gæsterne vil blive mødt af magien, atmosfæren og stemningen omkring oktoberfesten, som var de i en af de store haller/telte i München.
Vi har vores hold af dygtige dekoratører til at pynte op til den store Oktoberfest. Hallen bliver total tapetseret ind i Münchens blå og hvide farver. Alle flagene fra de 16 delstater vil være repræsenteret og alle bordene belagt med dug i Münchens farver. Selv belysningen vil bære præg af oktoberfestens farver.
''PROOST''.
Oktoberfest
Event Aalborg tilbyder i samarbejde med VICTORS, totale løsninger på Oktoberfester. Vi tilbyder løsninger på vores attraktive lokationer rundt om i Aalborg: Maren Turis Gade, Travbanen, Aalborg Stadion og på Boulevarden. Vores løsninger bygger på den traditionelle Oktoberfest som man kender den fra München.
Vi tilbyder også ud af huset løsninger, hvis I har et ønsket om et brag af en Oktoberfest på jeres egen lokation - det kan være en kantine, et lager, lagerhal el. lign. Så kommer vi med det totale set-up, med alt fra opsætning til mad, servering, pynt, bar, musik etc. og forvandler jeres lokation.
Lokationer
Jeres egen lokation
Kantine, lager el. lign.
Kapacitet: 1000 gæster
Min. 50 gæster.












Tyroler pakke 1
I får følgende:
- Vælg en af vores lokationer.
- Lækker Oktoberfest menu fra VICTORS.
- Fri øl, vand og vin (18.00 - 01.00).
- Smilende serveringspersonale.
- Borddækning med blå & hvid ternede duge +
Oktoberfest pynt.
DJ Hansi spiller (21.30 - 01.00)
- Afrydning, oprydning, rengøring.
849 kr. pr. kuvert.
Ex. moms
Tyroler pakke 1
Kantine, lager e.lign.
Ex. moms
I får følgende:
- Jeres lokation: Kantine, lager e.lign.
- Lækker Oktoberfest menu fra VICTORS.
- Fri øl, vand og vin (18.00 - 01.00).
- Smilende serveringspersonale.
- Borde / stole.
- Borddækning med blå & hvid ternede duge +
Oktoberfest pynt.
DJ Hansi spiller (21.30 - 01.00)
- Afrydning, oprydning, rengøring.
949 kr. pr. kuvert.








Tyroler pakke 2
I får følgende:
- Vælg en af vores lokationer.
- Lækker Oktoberfest menu fra VICTORS.
- Fri øl, vand og vin (18.00 - 01.00).
- Fri Drinks & Cocktail bar (21.30 - 01.00).
- Smilende serveringspersonale.
- Borddækning med blå & hvid ternede duge +
Oktoberfest pynt.
DJ Hansi spiller (21.30 - 01.00)
- Afrydning, oprydning, rengøring.
949 kr. pr. kuvert.
Ex. moms
Tyroler pakke 2
- Kantine, lager e.lign.
I får følgende:
- Jeres lokation: Kantine, lager e.lign.
- Lækker Oktoberfest menu fra VICTORS.
- Fri øl, vand og vin (18.00 - 01.00).
- Fri Drinks & Cocktail bar (21.30 - 01.00).
- Smilende serveringspersonale.
Borde / stole.
- Borddækning med blå & hvid ternede duge +
Oktoberfest pynt.
DJ Hansi spiller (21.30 - 01.00)
- Afrydning, oprydning, rengøring.
999 kr. pr. kuvert.
Ex. moms








Oktoberfest menu
“Essenszeit”
Hovedret
Klassisk wienerschnitzel af kalv eller gris (valgfrit)
Små stegte kartofler fra den nordjyske vildmose med grønne urter Lune grønne ærter, frisk peberrod, citron, kapers og benfri modnede sild Smørsauce og aromatisk kalvesky.
(Tysk inspireret med et twist af det danske køkken som vi kender).
Dessert
Klassisk ‘apfelstrudel’ med kanel, rosiner, mandler
og hjemmelavet vaniljecreme.
”Jeg blev anbefalet at kontakte Matias i forbindelse med SE' indvielse af vores til- og ombyggede lokaler i Brønderslev, hvor han skaffede en skøn ung sangerinde, som skabte en varm stemning under receptionen.
Efterfølgende har jeg brugt Event Aalborg i forbindelse med SE' oktoberfest for ca. 800 medarbejdere. Her stod Matias og resten af teamet bag Event Aalborg, for alt lige fra bustransport, lokaler, bespisning, udsmykning og underholdningen.
Specielt underholdningen var helt i top, idet Event Aalborg havde formået at skaffe det verdenskendte partyorkester fra Rotterdam HERMES HOUSE BAND ind, men også udsmykning var helt fantastisk og skabte den helt rette stemning.
De står for en åben dialog og er super lette at få fat i, hvilket har været med til at skabe tryghed fra første møde.
Jeg vil til enhver tid anbefale Event Aalborg.”
Mie Grønbjerg
- SE & Stofa
Oktoberfest
Event Aalborg stod for dette års Oktoberfest i Mariendal. Matias er utrolig service-minded og en dygtig tovholder igennem både planlægningen og eksekveringen af festen, så vi følte os i trygge hænder fra start til slut. De bedste anbefalinger herfra.
- Mariendal
AFBESTILLINGSBETINGELSER:
Et arrangement kan annulleres eller flyttes efter nedenstående tidsfrister:
• Indtil 10 uger før, er det omkostningsfrit at annullere, nedjustere eller flytte.
• Mellem 10 uger og 6 uger før, beregnes et gebyr på 25% af den samlede pris.
• Senere end 6 uger før, beregnes et gebyr på 50% af den samlede pris.
• Senere end 2 uger før, beregnes et gebyr på 75% af den samlede pris.
• Senere end 1 uge før, beregnes et gebyr på 100% af den samlede pris.
• Kan et arrangement ikke afvikles grundet Coved19 eller anden muterende virusform, kan arrangementet annulleres U.B
OBS: det skal dog forbydes af staten at arrangementet kan gennemføres.
FIRMA EVENTS
Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.











